Hyde Park > Kącik djDziadka

Walka z wiat(NET)rakami???

(1/20) > >>

djDziadek:
Rozpocząłem bój o "normalny" internet ze swoim providerem - Netią.
Jak wiecie sprawdzaliśmy swego czasu pingi na serwerach i moje były delikatnie mówiąc "niespecjalne".
Złożyłem reklamację na badziewny przesył pakietów i stratę ponad 85% na ich pierwszym serwerze dostępowym (co specjalnie zaznaczyłem składając reklamację - niestety w formie rozmowy telefonicznej) i co? ...
I otrzymałem odpowiedź że (trzymajcie się, ja nie mogłem uwierzyć w to co czytam) :

"Dokładnie (sic!) zapoznałem się z przedstawioną przez Panią (umowa jest na teściową) sprawą. Ustaliłem, że podpisała Pani umowę (...) w wersji do 1 Mb/s. Przedmiotem reklamacji jest prędkość szerokopasmowego dostępu do internetu Netia SA. Zaznaczam, że po wnikliwym (sic!) przeanalizowaniu problemu nie stwierdziliśmy nieprawidłowości w realizacji usługi (sic!). Wyjaśniam, że prędkość transferu uzyskana w wyniku testu jest poprawna*. Podana na umowie opcja prędkości oznacza prędkość maksymalną osiąganą przy idealnych warunkach technicznych**. Natomiast rzeczywiście osiągana prędkość może być niższa i zależy ona od warunków technicznych, takich jak: synchronizacja modemu u użytkownika końcowego na odpowiednią prędkość z DSLAMem, rodzaj fizycznego łącza pomiędzy użytkownikiem końcowym i centralą oraz odległość od tej centrali, parametry DSLAM, a także przepustowość Internetu zależna od występującego ruchu. (...)"

Po pierwsze (#$@%^*!) moja reklamacja nie dotyczyła prędkości tylko przesyłu pakietów.
* - o tym to ja wiem bo sprawdzali u mnie łącze kilkadziesiąt razy i do centrali mam stratę mniejszą niż nie jeden na łączu do drugiego pokoju, ale ja składałem reklamację dotyczącą straty pakietów (!) a nie prędkości - dokładnie ktoś się zapoznał.
** - mam idealne warunki techniczne - do centrali TP-sy a prędkość stale 1 Mb - czyli więcej niż w umowie.  

Sprawa została przekazana do UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) i o dziwo okazało się, że w Polsce nie ma przepisów normujących jakość usług inernetowych.

Czekam co Netia odpowie do UKE ale prawdopodobnie sprawa skończy się w sądzie.

Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem umów przed przeprowadzeniem analizy technicznej (usługodawca ma taki obowiązek) i pisemnego poświadczenia możliwości pełnego świadczenia usługi. Poza tym stosujcie w każdej sytuacji formę pisemną wszelkiej korespondencji - ułatwia to wiele rzeczy.

W miarę rozwoju sytuacji będę Was na bierząco informował.

Wprost z pola walki
Wasz wysłannik
djDziadek.

KotWariat:
Dziadek jeżeli chcesz walczyć z wiatrakami to TYLKO sąd-miałem IDENTYCZNĄ  sytuację tylko ja reklamowałem to od razy wtedy po pomiarach i otrzymałem identyczne pismo (widocznie mają takie druki :D ) a reszta urzędów kazała mi walczyć z Netią więc kółko graniaste  :cenzura: 
 U mnie skończyło się posłaniem setek ch.. i k...  :glupek: no i teraz czekam aż umowa z palantami mi wygaśnie-Netia jest do bani  :mur:

Kotlet:
 Proponuję MULTIMEDIA. O ile dobrze wiem z poinformowanych źródeł taka sieć istnieje i dobrze się ma.....
OTO MOJE DANE I JAK WIDAĆ ZERO STRAT

An excellent result! Expect all Internet applications to work very well assuming you have sufficient bandwidth. Use Speedtest.net to see.
MOS greater than 4.37 (Example - a ping below 50 ms with 0% packet loss)
Dobra już Cię nie dołuję..... Życzę wytrzymałości i samozaparcia z wiatrakami mój ty Donkichocie

djDziadek:
To jest kotleciku pomiar na ostatnim serwerze a nie całość, moje pingi kiedyś też tak wyglądały, niestety wszystko się zmienia, w moim przypadku na gorsze, na forum SWT zamieściłem swego czasu wyniki swoich testów (sprawdź programem WinMTR - bardzo fajny -darmowy - tester przepływu pakietów), na razie czekam na odpowiedź od UKE, potem zobaczymy - Kotek się poddał, ja nie zamierzam, ponieważ jesteśmy w Eurokomunie, tamtejsze przepisy jasno stanowią jaka jakość łączy internetowych musi być spełniona przez usługodawcę - u nas takich przepisów nie ma ale jak już wspomniałem jesteśmy w tym (nie)zacnym gonie, więc może uda się coś wywalczyć.

Basia29PL:
To ja mogę napisać o Neti to tylko dobre rzeczy .Podpisałem umowę na lini TPSA na 36 miesięcy 1 MB.Pingi zawsze były do bani w dzień ponieważ moim zdaniem był duży ping bo klientów było dużo on line.Po 22 00 poprawiało się o 30 do 20 na serwerze BF 2142 .Nie mam powodu narzekać bo FRANCE TELECOM to stare technologie i nie modernizują starych sieci bo im się nie opłaci .Zawsze miałem wybór dostawcy ALBO TPSA ALBO TPSA .Mieszkam w takim niestety miejscu.

Zmieniłem prędkość z 1 MB na 2MB  bez problemu po 12 miesiącach co w TPSA było nie możliwe .POrostu podarli moją starą umowę na 36 miesięcy i podpisałem kolejną na 2 MB na 36 miesięcy bez kar itp.

Z wiatrakami nie wygra nikt .I wiecie dlaczego w ofercie TPSA znalazła się oferta INTERNET 6 MB ponieważ Urząd |Regulacji Telekomunikacji wygrał sprawę i TPSA  musiała rozszerzyć ofertę a NIE chciała dla klientów.

France Telecom to monopolista ..

A tak nie na temat .Dawno mnie nie było na Waszej stronie .JEST ZZZZZZZZZAAAje...............  graficznie.Oczywiście bez  wazeliny .Zawsze byłem i będę wzrokowcem ..

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej