Hyde Park > Przywitaj się

Od czego by tu zacząć...

(1/3) > >>

palik:
dzień dobry zastałem Jolkę?

Ten kultowy tekst zawsze pasuje więc czemu nie tu? Jestem Krzysiek, dla znajomych palik, na Steamie clc,

gram od co najmniej 35 lat ale jeszcze się nie uzależniłem.     .     .      no dobra, może troszeczkę.      Kiedyś łupałem w giereczki na Atari (małe XE i duże STE), potem DOS/Windows, potem było długo nic (brak czasu i sensownego komputera) aż wreszcie jakieś 2 lata temu kupiłem nowego laptopa i okazało się, że sporo gier na nim śmiga (w tajemnicy dodam, że wybierając sprzęt trochę  pod tym kątem patrzyłem, ale nie mówcie mojej żonie).     

Forum wydaje się idealne dla takich pryków jak ja więc jeśli ktoś chce powspominać dawne dzieje, pograć w CS:GO, Rocket League albo ma inny pomysł na spędzanie czasu (online to raczej późną nocą od przypadku do przypadku) to ja chętnie.      Oprócz gier jestem zawodowo informatykiem (analityk/projektant/wdrożeniowiec) i pasjonatem gier/rpg/książek/filmów w klimatach głównie sf/cyberpunk (choć innymi nie gardzę)

Na Steam możecie wyszukać mnie pod hxxp: steamcommunity.  com/id/saneproof  (można śmiało zapraszać)

Tymczasem!

Miki111:
Siemako,
no co jest z tą akceptacją, czekam już 15 sek. i dalej nie zatwierdzona?
P.S.
Tak na marginesie, na steam jestem Kharias.

palik:
zaakceptowane, ale dziś to chyba nie pogramy :)

BTW jak często zdarza się tu ktoś grający w CS:GO? Albo Rocket League?

BTW2 znacie więcej tego typu miejsc w sieci? tzn takie, gdzie można spotkać graczy pamiętających początki tego wszystkiego i nie czuć się jak stary dziadek?

waszka:
No nie , ta grupa schodzi na CS z BF. Toż to porażka  >:(   :admin:
A tak poważnie to witam :)
Miki gra w CS , reszta gra w bardziej wysublimowane gry :P