Użytkownik tego forum zgadza się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby treści i nie publikować żadnych innych treści i materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania, rejestrowane są adresy IP autorów. Użytkownik zgadza się, że wszystkie informacje będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika forum. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane w trakcie rejestracji i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (w tym przesłania nowego hasła w przypadku utraty starego).
1. Ogólne zasady
- Pisz po polsku! Przeczytaj post po napisaniu go dwa (lub więcej) razy. Jeżeli go rozumiesz, to wklej, jeżeli nie, to go popraw.
a). Ten sam post może być umieszczony tylko w jednym dziale.
b). Posty zdublowane będą łączone lub kasowane.
c). Posty tematycznie niezwiązane z działem będą przenoszone do odpowiedniego działu, zamykane lub usuwane.
d). Posty niezgodne z warunkami rejestracji będą usuwane.
e). Prywatne "wojny" między użytkownikami są niedozwolone.
f). Posty o rażącej treści, nie przestrzegające zasad interpunkcji, gramatyki i ortografii będą usuwane do działu Lost post i czekały na poprawę błędów.
g). Miejscem na umieszczanie informacji o użytkowniku, adresów WWW i danych kontaktowych jest profil użytkownika bądź jego sygnatura. Dane te mają służyć możliwości nawiązania kontaktu i zaprezentowania się. Nachalna reklama jest zakazana.
h). Nazwa użytkownika (nick) nie może być wulgaryzmem, reklamą lub adresem WWW.
i).Jedyny dozwolony avatar to Twoje zdjęcie, jeśli nie chcesz wstawiać swojego zdjęcia to nie wstawiaj żadnego avatara.
j). Niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego aktywnego konta.
k). Sztuczne nabijanie postów będzie zwalczane.
l). Do dodawania uzupełniających informacji do już napisanego przez siebie postu służy edycja (opcja "Edytuj").
m). Jedynym działem, w którym można umieszczać posty nie związane z tematyką forum, jest dział "Hyde Park ". Posty odbiegające od tematu forum będą tam przenoszone.
n). Posty obrażające innych użytkowników będą usuwane .
o). Posty nie na temat lub będące powtórzeniem już istniejących wątków zostaną przeniesione na dział „Szrotowisko”
p). W dziale "Hyde Park" wypowiedzieć może się każdy - na każdy temat, można w nim wyjaśniać niewyjaśnione, odkrywać nie odkryte - JEDEN WARUNEK - kulturalnie - posty łamiące regulamin forum będą usuwane.
2. Administratorzy i moderatorzy
a). Moderator ma prawo wedle własnego uznania poprawiać błędy ortograficzne, interpunkcyjne i gramatyczne bez powiadamiania autora postu.
b). Moderator ma prawo zamknąć temat, usunąć post lub wątek, lub dodać coś do już napisanego postu, jeśli te łamią zasady regulaminu - pod warunkiem wyraźnego zaznaczenia i wytłumaczenia podjętej akcji.
c). Administrator ma prawo usunąć fragment postu, post, wątek, a nawet konto użytkownika lub ingerować w inny sposób, jeśli nastąpiło złamanie zasad regulaminu.
d). Administrator ma prawo zmienić regulamin.
e). Decyzje Administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
f). Użytkownikowi , który nie zgadza się z decyzją moderatora przysługuje prawo do odwołania od tej decyzji do Administratora.